79965690 // ung@vejen.dk

UngFest (7., 8. og 9.kl.)

Events

UngFest har det vildeste diskotek klar til 7., 8. og 9. årgang, og masser af underholdning! Glæd dig til boksebolde, bamsemaskiner, sumodragte og m.m. Vi har fyldt aftenen med forskellige loungeområder.

Fredag d.27/9-24 kl.19.00-00.00
På Basen, Askovvej 6, 6600 Vejen
(Forfest kl.18.00-19.00)
Aldersgrænse
Du skal gå på et af følgende klassetrin: 7. 8. 9.
50 Kr.
Antal ledige pladser
Der er 243 pladser tilbage.

Beskrivelse

UngVejen har det vildeste diskotek klar til 7., 8. og 9. årgang samt en masse underholdning! Glæd dig til boksebolde, bamsemaskiner, sumodragte m.m. Vi har fyldt aftenen med forskellige loungeområder.

• Tivoli aktiviteter: Boksemaskine, basketmaskine, gladiator bane og sumobrydning.
  • Diskotek: Glæd dig til vores DJ fyrer op for festen med et kæmpe lysshow!
  • Gaming Lounge: Prøv bl.a. playstation og computerspil.
  • Festivalmake-up: Med glimmer og perler instrueret af proffesionel make-up artist!
  • Silent Disco: Dans i dit helt eget univers med dine venner imens I har høretelefoner på og hører en live DJ!
  • MySelfie: Stil dig foran kameraet, smil og få et minde med hjem fra en uforglemmelig aften!
  • Bar: Vi har fyldt baren med snacks, toast, slusch ice, sodavand m.m., som kan købes hele aftenen!
  • ... og masser af konkurrencer og overraskelser!

Det koster 50 kr. at deltage, og det betales ved tilmelding.

Forfest
Hvis man er mindst 15 elever fra ens klasse, der ønsker at deltage, så har man mulighed for at holde forfest på Basen fra kl.18.00-19.00.
Man får som klasse tildelt et VIP lokale på basen, hvor vi tilbyder gratis pizza og mulighed for at varme op til festen sammen.
Vær opmærksom på, at der et meget begrænset antal VIP lokaler, så skynd jer og kontakt os, hvis I ønsker en forfest.
Ønskes dette skal man kontakte Tine på 29398298 eller tinej@vejen.dk.

Festen er naturligvis alkohol- og røgfri.

OBS! Vær opmærksom på: Når først pengene er betalt refunderes de ikke, medmindre vi kan sælge billetten til anden side.

Se video fra UngFest

fredag 27. sep. kl. 19:00-0:00
Basen

Andre hold i samme kategori